Skip to Content Contact Us

ועדת זכויות בעלי חיים

פעילות משמעותית של הוועדה:

הוועדה קיימה שבוע שידורי LIVE  בפייסבוק המחוז בנוגע למיגור התעללות בבעלי חיים, חינוך הדור הצעיר באמצעות ספרות ילדים, המאבק להכרה בזכויות בעלי החיים בשלושת העשורים האחרונים, מיזם 100 והרצאה על חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים).

 

המוטו שמוביל את הוועדה:

הוועדה לזכויות בעלי חיים פועלת מתוך שליחות לשמה, כי יש להגן על חסרי ישע שאינם מסוגלים להגן על עצמם. הוועדה שמה לעצמה כמטרת על לדאוג לכך שקולם יושמע וזכויותיהם לא תקופחנה. הוועדה רואה לנגד עיניה כי פגיעה בבעלי חיים חסרי ישע מהווה כשל מוסרי עמוק וכבר נאמר לא פעם כי מי שפוגע בבעלי חיים חסרי ישע עלול לפגוע בבני אדם.

 

עם הפנים קדימה:

בכוונת הוועדה לפעול במישור החינוכי, ההסברתי להעלאת המודעות לתופעת ההתעללות בבעלי חיים, תוך העברת מסר ברור, כי דווקא בעידן הנוכחי, עידן השפע הטכנולוגי, חשופים בעלי החיים לאלימות חריפה מבעבר, באמצעות מערכי שיעור מובנים שיעברו בביה"ס היסודיים ותיכונים.

לצד המישור החינוכי, תפעל הוועדה בשיתוף הוועדה הארצית ,לקידום חקיקה ו/או החמרת הענישה כנגד הפוגעים בבעלי החיים, באמצעות הליך "ידיד בית משפט" (גוף שיכול להגיש עמדה בהליכים משפטיים).

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

עלון מספר 2

 

עלון בעח

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

נובמבר 2021:

ניוזלטר ועדת זכויות בעלי חיים

 

מאי 2021:

ניוזלטר ועדת זכויות בעלי חיים -חלק ב'

ניוזלטר ועדת זכויות בעלי חיים -חלק א'

 

מרץ 2021:

ניוזלטר ועדת זכויות בעלי חיים

 

פברואר 2021:

ניוזלטר ועדת זכויות בעלי חיים 1

ניוזלטר ועדת זכויות בעלי חיים 2

ניוזלטר ועדת זכויות בעלי חיים 3

 

אוקטובר 2020:

ניוזלטר ועדת זכויות בעלי חיים

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

עדכון 7.10.20

אתמול נודע על אדם מבת ים שהכה את הכלב שלו. במסגרת ההתעללות בכלב, הגיעו אנשים ולקחו את הכלב והייתה הפגנה מתחת לבית שלו, בין היתר נציג ועדת זכויות בעלי חיים עו״ד עידן דביר הגיע למקום ויחד עם המארגנים של חילוץ הכלב – מישל טרוני ודניס צ'רקוב דיבר מאוד יפה על הצלת בעלי חיים. 

עצות כיצד לנהוג כאשר מגיעים לזירת התעללות בבע"ח

נשיאות הוועדה

תפקיד שם מייל
יו"ר (משותפת) עו"ד דנית קמרון שוורץ [email protected]
יו"ר (משותפת) עו"ד הילה קרקו [email protected]
מ"מ יו"ר עו"ד שמעון חסקי [email protected]
סגנית יו"ר עו"ד פרי - פרח לזר [email protected]
לוח אירועים
Back top top דילוג לתוכן