Skip to Content Contact Us

חברות וחברים יקרים,

ברוכות וברוכים הבאים לאתר האינטרנט של מחוז מרכז.

אנחנו במחוז מרכז, רואים בציבור עורכי הדין את מרכז מהות קיומנו! אנו רואים את הצורך לדאוג להעשרה המקצועית והתרבותית של כל אחת ואחד מחברי המחוז, ובעיקר רואים חשיבות עליונה בצורך להיות מחוברים אליכם, ולא פחות חשוב, שאתם תהיו מחוברים אלינו. וכדי לאפשר  תקשורת דו כיוונית חשובה זו, אנו פועלים לקדם שימוש באמצעי הטכנולוגיה החדשים ביותר.

עמלנו רבות על אתר האינטרנט המוצג לפניכם, כדי לאפשר לכם לקבל את כל המידע, השירותים, התכנים המקצועיים והתרבותיים, הנהלים השונים, הטפסים וכו' אודות המחוז.

דאגנו שהאתר יהיה נגיש, יעיל, מזמין וידידותי עבורכם.

חברותיי וחבריי היקרים, בתום מערכת הבחירות האחרונה, הביע בי, בשנית,  ציבור עורכי הדין במחוז מרכז, אמון הראוי לכל הערכה ובחר בי לשמש יושבת ראש המחוז מחוז מרכז לקדנציה נוספת. כל אחת ואחד מכם אשר בחרו בי הפקידו בידיי אוצר יקר. אני מודעת לכובד האחריות המוטלת על כתפיי ואני מתכוונת לעשות הכול על מנת להוציא אל הפועל את החזון אשר יהפוך את מחוז מרכז למחוז מוביל, למחוז שהוא בית אמיתי, חם ומקצועי עבור כל אחת ואחד מכם.

בדרך להגשמת המטרות, אשר אותן הצבנו לעצמנו בתחילת הדרך, אנו ממשיכים לפעול במספר תחומים במקביל ובעיקר לחזק ולהוציא לפועל את חזון המחוז המדבר על מיסוד מחוז מרכז כבית מקצועי ואקדמי לציבור עורכי הדין במחוז בכל מקום בו הם נמצאים. שירות מתקדם וטכנולוגי אשר יסייע לציבור עורכי הדין להתמקצע בתחום עיסוקם ולנו להשיג את המטרה.

 

חברות וחברים, חשוב לי שתדעו, יש לכם כתובת של ממש במחוז מרכז! מחוז מרכז הוא הבית שלכם ובאמצעות מנגנון המחוז נדאג להעניק לכם שירות מחייב, יעיל ומקצועי. נטפח את תחושת השייכות, הנגישות והמקצועיות. נדאג להליך בלתי פוסק של למידה, בחינה עצמית, הפקת לקחים, שיפור וייעול.

 

אבקש להודות לחברי ועד מחוז מרכז, מי שבלעדיהם המשימה להוביל ולהצעיד בגאווה את המחוז לא הייתה מתאפשרת.

עורכות ועורכי דין יקרים, חברי מחוז מרכז, אני קוראת לכם להגיע, להיות שותפים אמיתיים לדרך ולהפוך את המחוז לבית אמיתי!

 

מחוז מרכז עם הלב והנשמה,

מחוז מרכז בשבילך ולמענך!

 

עו"ד רומי קנבל,

יו"ר מחוז מרכז

 

 

 

 

לוח אירועים
Back top top דילוג לתוכן